// Podrška
Podrška
- Home
- Podrška
Kao dio naše podrške, pružamo:
- Osvježavanje dodatnih modula, ispisa, analiza ili početnih postavki za programski paket, a koje je posljedica promjena u programskom paketu
- Mjesečni pregled stanja baze podataka programskog paketa, postavljanje odgovarajućih planova za optimizaciju rada baze, kontrola transakcijskog dnevnika i provjera redovitih sigurnosnih kopija
- Održavanje referentnog integriteta
- Obavještavanje o promjenama, poboljšanjima i/ili greškama u programskom paketu te izvođenje potrebnih nadogradnji unutar postojećih modula programskog paketa
- Savjetovanje o novostima i novim rješenjima, što korisniku olakšava brzo i kvalitetno poslovanje
- Savjetovanje o potrebnoj konfiguraciji i kapacitetu računalne opreme potrebne za rad programskog paketa
- Edukacija korisnika
- Postavljanje i prilagodbu programskog paketa, u odnosu na potrebe korisnika unutar standardnih funkcionalnosti programskog paketa,
- Savjetovanje u definiranju, analizi i rješavanju poslovnih problema s kojima se korisnik susreće korištenjem programskog paketa
- Izrada dodatnih modula, ispisa, analiza ili početnih postavki za programski paket
Podršku možemo pružiti na sljedeće načine:
- Daljinska podrška kroz pristup vašem sustavu bez naše fizičke prisutnosti (RDS), sa ili bez izravne komunikacije s vašim zaposlenicima ovisno o potrebi. Najpraktičniji i iznimno učinkovit oblik podrške
- Rad u vašim prostorijama zajedno s vašim zaposlenicima najučinkovitiji je oblik podrške
- Rad u našim prostorijama na dogovorenim aktivnostima
- Telefonska podrška, odgovori na kratka pitanja, davanje savjeta...
- Email podrška, odgovori na pitanja, slanje uputa...
// consulting
Savjetovanje
Osim odgovora na zahtjeve klijenata, podrška uključuje i savjetovanje. Najčešća pitanja upućena podršci zahtijevaju dodatna pojašnjenja, analize i savjete, posebice kada su u pitanju složeniji poslovni procesi. Naš iskusni tim stoji vam na raspolaganju za pomoć s različitim vrstama ne samo softverskih i IT već i poslovnih problema. Stoga je neophodno da razumijemo poslovne procese Vaše tvrtke i industrije u kojoj ta tvrtka posluje, kako bismo programska rješenja na najučinkovitiji način prilagodili specifičnostima tvrtke i industrije. Bez te razmjene informacija i znanja te razumijevanja, smatramo da nije moguće pružiti odgovarajuću tehničku podršku.