Kao dio naše podrške, pružamo:

Podršku možemo pružiti na sljedeće načine:

// Podrška

Zatražite pomoć pri korištenju Pantheona ili pošaljite zahtjev za prilagodbu Pantheona svojim potrebama

// consulting

Savjetovanje

Osim odgovora na zahtjeve klijenata, podrška uključuje i savjetovanje. Najčešća pitanja upućena podršci zahtijevaju dodatna pojašnjenja, analize i savjete, posebice kada su u pitanju složeniji poslovni procesi. Naš iskusni tim stoji vam na raspolaganju za pomoć s različitim vrstama ne samo softverskih i IT već i poslovnih problema. Stoga je neophodno da razumijemo poslovne procese Vaše tvrtke i industrije u kojoj ta tvrtka posluje, kako bismo programska rješenja na najučinkovitiji način prilagodili specifičnostima tvrtke i industrije. Bez te razmjene informacija i znanja te razumijevanja, smatramo da nije moguće pružiti odgovarajuću tehničku podršku.